Hulp en contact

Vind de antwoorden op uw vragen over de geschenkdozen van Vivabox. Of u nu een Vivabox wilt kopen of er een gekregen hebt, we staan steeds voor u klaar. Vind uw antwoord sneller terug door rechtstreeks uw onderwerp te selecteren.

Selecteer uw onderwerp

De meest gestelde vragen
  • Aangezien onze Klantendienstteams allemaal van thuis uit werken, raden wij u aan om bij voorkeur per e-mail contact met ons op te nemen, om zo een betere dienstverlening te kunnen verzekeren. Wij verbinden ons ertoe u binnen 48 werkuren te antwoorden.

Ik heb een Vivabox die over minder dan 3 maanden verloopt, wat moet ik doen?
  • We raden u aan om de verlengingsaanvraag via de website te doen. Klik hier om te weten te komen hoe u verder moet gaan.

    U krijgt van ons een tegoed dat 6 maanden geldig is, waarmee u een e-ticket kunt kopen dat 3 jaar en 3 maanden geldig is, zodat u er gebruik van kunt maken wanneer u maar wilt.

Gezien de gezondheidscrisis denk ik niet dat ik mijn Vivabox zal kunnen gebruiken voor deze vervalt, wat kan ik doen?
  • We raden u aan om de verlengingsaanvraag via de website te doen. Klik hier om te weten te komen hoe u verder moet gaan.

    U krijgt van ons een tegoed dat 6 maanden geldig is, waarmee u een e-ticket kunt kiezen dat 3 jaar en 3 maanden geldig is, zodat u er op een beter moment van kunt genieten.

    Er zal geen terugbetaling mogelijk zijn.

Wordt de geldigheid van mijn Vivabox automatisch verlengd in geval van lockdown?
  • Er is geen automatische verlenging voor Vivabox geschenkdozen.

    Maar u kunt het in 3 klikken aanvragen via uw klantenaccount. Voor meer details, Klik hier.

    Afhankelijk van de overheidsmaatregelen op het moment van uw aanvraag, kunt u in geval van strikte lockdown contact opnemen met onze Klantendienst om de geldigheid van uw geschenkdoos te verlengen via het contactformulier.

Ik heb een reservering in de komende maanden, blijft deze gelden?
  • Onze partners zijn afhankelijk van overheidsmaatregelen. Als de sanitaire- en verplaatsingsregels het toelaten, blijft uw reservering uiteraard geldig.

    Zo niet, dan adviseren wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de partner om een andere datum af te spreken.

Hoe kan ik mijn geschenkdoos omruilen of verlengen?
  • U kunt uw geschenkdoos zo vaak als gewenst gratis omruilen of verlengen binnen de geldigheidsduur van uw geschenkbon.

    Volg daarvoor de onderstaande stappen:

    1. Ga naar vivabox.be: Als u uw geschenkdoos nog niet geregistreerd hebt, klik op 'Ik heb een Vivabox'. Als u uw geschenkdoos al geregistreerd hebt, ga op uw account naar de rubriek ‘Mijn geschenkdozen’.
    2. Geef het 12-cijferige nummer van uw geschenkbon (onder de streepjescode) en de veiligheidscode in.
    3. Bevestig uw aanvraag om uw geschenkdoos om te ruilen of te verlengen. Na de bevestiging wordt aan uw persoonlijk account automatisch een tegoed ter waarde van uw geschenkdoos toegevoegd. U kunt het tegoed zolang gebruiken als de resterende geldigheidsduur van uw oorspronkelijk geschenkdoos. Er geldt een minimale geldigheidsduur van 6 maanden na de toekenning.
    4. Met uw tegoed kunt u een nieuwe geschenkdoos (of dezelfde als het gaat om een verlenging) in elektronische versie uitkiezen en betalen. Het tegoed wordt bij de betaling automatisch voorgesteld als een van de betaalmethodes. Uw tegoed kan in meerdere keren worden gebruikt. Het is ook cumuleerbaar met een ander tegoed of een andere betaalmethode.

      Uw nieuwe, elektronische geschenkdoos wordt als elektronisch ticket naar uw e-mailadres verstuurd.

In welke gevallen kan ik mijn geschenkdoos niet omruilen of verlengen?
  • U kunt uw geschenkdoos niet omruilen of verlengen indien:

    • De geldigheidsdatum van uw geschenkdoos of activiteit overschreden is;
    • Uw geschenkdoos of activiteit al bij een van onze partners gereserveerd/gebruikt is;
    • Uw geschenkdoos of activiteit al omgeruild/verlengd is;
    • Uw geschenkdoos een geschenkdoos 'Dranken' is.
Hoe kan ik mijn tegoed gebruiken?
  • U kunt het tegoed net zolang gebruiken als de resterende geldigheidsduur van uw oorspronkelijke geschenkdoos. Er geldt een minimale geldigheidsduur van 6 maanden na de toekenning. Uw tegoed kan uitsluitend gebruikt worden op vivabox.be. Uw tegoed kan in geen enkel geval in de winkel of bij de partner als betaalmiddel gebruikt worden. Met dit tegoed kunt u enkel een elektronische geschenkdoos (e-ticket) kopen.

    Volg onderstaande stappen om te betalen met uw tegoed:

    1. Kies de geschenkdoos die u aan uw winkelmandje wilt toevoegen;
    2. Kies voor de elektronische versie van het product;
    3. Selecteer uw tegoed in de lijst met de voorgestelde betaalmethodes.

    Indien het bedrag van uw tegoed lager is dan het bedrag van uw bestelling kunt u de betaling vervolledigen door een aanvullende betaalmethode te kiezen.

    Indien het bedrag van uw tegoed hoger is dan het bedrag van uw bestelling wordt het overige bedrag behouden. U kunt uw resterende tegoed binnen zijn geldigheidsduur nog in meerdere keren gebruiken. Na de geldigheidsdatum kan het tegoed niet meer worden gebruikt of opnieuw worden geactiveerd.

    Opgelet: u kunt per bestelling niet meer dan € 500 met een tegoed betalen.

Hoe kan ik bij een partner reserveren?
  • Om een activiteit bij de gekozen partner te reserveren, dient u rechtstreeks contact met hem op te nemen. De contactgegevens kunt u terugvinden door uw geschenkbon te registreren onder de rubriek ‘Ik heb een Vivabox’ op vivabox.be.

    Op de dag van de activiteit overhandigt u de geschenkbon aan onze partner. Uw geschenkbon dient als betaalmiddel.

Waarom dien ik mijn geschenkbon te registreren?
  • Door uw geschenkbon onder de rubriek 'Ik heb een Vivabox' op vivabox.be te registreren, kunt u:

    • Toegang krijgen tot de bijgewerkte en gedetailleerde lijst met activiteiten;
    • Genieten van de gratis en onbeperkte omruiling en verlenging;
    • De geldigheidsdatum van uw geschenkdoos bekijken;
    • De garantie bij verlies en diefstal activeren.

    Om uw geschenkbon te registreren:

    • Klik op de rubriek 'Ik heb een Vivabox' op vivabox.be;
    • Geef het 12-cijferige nummer van uw geschenkbon (onder de streepjescode) en de veiligheidscode in;
    • Laat u vervolgens leiden!
Wat is een Vivabox geschenkdoos?
  • Een geschenkdoos van Vivabox is een origineel cadeau dat iedereen blij maakt. Dat omwille van het brede aanbod van meer dan 100 000 zorgvuldig geselecteerde activiteiten in België en Europa. De geschenkdozen van Vivabox zijn er bijgevolg voor elke interesse en ook voor elk budget.

    De persoon die de Vivabox ontvangt, kan zijn favoriet kiezen uit het geheel van activiteiten dat in zijn geschenkdoos wordt aangeboden. Om zijn activiteit te reserveren, dient hij enkel rechtstreeks contact op te nemen met de gekozen partner. De meest volledige en actuele lijst van partners is terug te vinden op de website vivabox.be. Om toegang te krijgen tot alle partners en hun contactgegevens dient de geschenkbon te worden geregistreerd onder de rubriek 'Ik heb een Vivabox'.

    De geschenkbon of het elektronische ticket (in het geval van een e-geschenkdoos of activiteit à la carte) geldt als betaalmiddel en dient op de dag van de activiteit aan de partner te worden overhandigd.

    De Vivabox geschenkdozen met een geldigheidsdatum na 31/03/2016 kunnen gratis en onbeperkt omgeruild of verlengd worden binnen de geldigheidsduur van de geschenkdoos. U kunt de algemene verkoopsvoorwaarden (artikel 7) raadplegen op vivabox.be.

Wat is een elektronische geschenkdoos?
  • Onze website vivabox.be biedt het meest uitgebreide aanbod aan geschenkdozen, maar liefst meer dan 70 geschenkdozen.

    In uw winkemandje kunt u het type van uw geschenkdoos bepalen. U hebt de keuze uit een fysieke en elektronische versie.

    Die e-geschenkdozen worden, in tegenstelling tot de fysieke geschenkdozen, als een elektronisch ticket in een pdf-bestand verzonden naar het e-mailadres van de koper of begunstigde (binnen 15 minuten na de aankoopbevestiging). De begunstigde kan nadien online zijn favoriete activiteit kiezen.

    Om zijn activiteit te reserveren, dient hij enkel rechtstreeks contact op te nemen met de gekozen partner. De volledige, bijgewerkte lijst met de contactgegevens van onze partners is terug te vinden op vivabox.be.

    De geschenkbon wordt gebruikt als betaalmiddel en dient op de dag van de activiteit aan de partner te worden overhandigd.

Hoe kan ik een geschenkdoos bestellen?
  • Een Vivabox geschenkdoos kunt u rechtstreeks bestellen op de website vivabox.be. U kunt ook contact opnemen met onze klantendienst, klik hier. Onze adviseurs helpen u graag verder bij uw keuze.

Welk leveringswijze kan ik kiezen?
  • Indien u voor een e-geschenkdoos gekozen hebt, wordt de geschenkdoos als elektronisch ticket, na de bevestiging van de bestelling, doorgestuurd naar het opgegeven e-mailadres.

    Indien u voor een fysieke geschenkdoos gekozen hebt, wordt de geschenkdoos door DPD geleverd op het opgegeven adres. De verwachte leveringstermijn gaat in vanaf de ontvangst van uw betaling.

Hoe kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
  • Als u zich aanmeldt op uw persoonlijke account op vivabox.be kunt u onder de rubriek ‘Mijn bestellingen' uw bestelling opvolgen.

    Als u meer informatie over de levering wenst, kunt u uw zending opvolgen via de website van de transportdienst: https://www.dpd.com/be/nl/ontvangen/waar-is-mijn-pakket/.

    U vindt het nummer van uw pakket terug in de e-mail van de transportdienst ter bevestiging van de verzending.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
  • Hebt u een foutief leveringsadres opgegeven of wilt u liever een andere geschenkdoos bestellen? Zodra uw bestelling bevestigd en betaald is, kan ze niet meer gewijzigd worden. Om de leveringstermijn te respecteren, wordt uw bestelling immers onmiddellijk naar ons magazijn verstuurd. Daar wordt uw pakket klaargemaakt en vervolgens aan de transportdienst overhandigd.

    We vragen u om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantendienst die uw vraag zal behandelen. Vergeet niet dat u uw geschenkdoos na ontvangst steeds kunt omruilen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • U hebt het recht om uw bestelling te herroepen tot 14 dagen na de bevestiging van uw online bestelling.

    Om uw bestelling terugbetaald te krijgen, dient u de herroepingsbon,(Hier beschikbaar) af te drukken, in te vullen en vervolgens samen met uw geschenkdoos (in perfecte staat) en bankgegevens, op te sturen naar het volgende adres:
    Vivabox
    Brand Whitlocklaan, 87
    1200 Brussel
    BELGIË

    U wordt terugbetaald binnen 14 werkdagen volgend op de ontvangst van uw pakket. Als het gaat om een e-geschenkdoos, kunt u de herroepingsbon invullen, scannen en ons bezorgen via het contactformulier, als bijlage, thema "Vraag om terugbetaling".

    Indien u vragen hebt, kunt u contact opnemen met onze klantendienst. Klik hier voor het contactformulier.

Hoe weet ik of mijn aanvraag is verwerkt?
  • U ontvangt een e-mail die u informeert over de toekenning van uw tegoed. Uw tegoed is vervolgens beschikbaar op uw persoonlijke account onder de rubriek 'Mijn tegoed' . Op uw account kunt u de verwerking van uw aanvraag bekijken onder de rubriek 'Mijn geschenkdozen', onder het deel 'Mijn overzicht'. Eens het tegoed beschikbaar is, zal de status van uw geschenkdoos veranderen naar "Verlengd/Omgeruild – Tegoed toegekend.

Hoe kan ik mijn geschenkdoos omruilen of verlengen?
  • U kunt uw geschenkdoos zo vaak als gewenst gratis omruilen of verlengen binnen de geldigheidsduur van uw geschenkbon. Volg daarvoor de onderstaande stappen:

    1. Ga naar vivabox.be : Als u uw geschenkdoos nog niet geregistreerd hebt, klik op 'Ik heb een Vivabox'. Als u uw geschenkdoos al geregistreerd hebt, ga op uw account naar de rubriek ‘Mijn geschenkdozen’.
    2. Geef het 12-cijferige nummer van uw geschenkbon (onder de streepjescode) en de veiligheidscode in.
    3. Bevestig uw aanvraag om uw geschenkdoos om te ruilen of te verlengen. Na de bevestiging wordt aan uw account automatisch een tegoed ter waarde van uw geschenkdoos toegevoegd. U kunt het tegoed zolang gebruiken als de resterende geldigheidsduur van uw oorspronkelijk geschenkdoos. Er geldt een minimale geldigheidsduur van 6 maanden na de toekenning. Met uw tegoed kunt u een nieuwe geschenkdoos (of dezelfde als het gaat om een verlenging) in elektronische versie uitkiezen en betalen. Het tegoed wordt bij de betaling automatisch voorgesteld als een van de betaalmethodes. Uw tegoed kan in meerdere keren worden gebruikt. Het is ook cumuleerbaar met een ander tegoed of een andere betaalmethode. Uw nieuwe, elektronische geschenkdoos wordt als elektronisch ticket naar uw e-mailadres verstuurd.
In welke gevallen kan ik mijn geschenkdoos niet omruilen of verlengen?
    •  - De geldigheidsdatum van uw geschenkdoos of activiteit overschreden is;
    •  - Uw geschenkdoos of activiteit al bij een van onze partners gereserveerd/gebruikt is;
    •  - Uw geschenkdoos of activiteit al omgeruild/verlengd is;
    •  - Uw geschenkdoos een geschenkdoos 'Dranken' is.”
Waar vind ik mijn tegoed?
  • Uw tegoed is beschikbaar op uw persoonlijke account op vivabox.be onder de rubriek het 'Mijn tegoed'.

Hoe gebruik ik mijn tegoed?
  • 1- Kies de geschenkdoos die u aan uw mandje wilt toevoegen;

    2- Selecteer bij uw bestelling de elektronische versie van het product;

    3- Betaal uw product met uw tegoed, dat automatisch als betalingsmiddel zal worden voorgesteld.

    Als de waarde van het tegoed meer is dan het bedrag van de bestelling, dan blijft het resterende bedrag beschikbaar op uw persoonlijke account. Het tegoed kan immers over meerdere keren worden gebruikt binnen zijn geldigheidsperiode. Na die periode kunt u het tegoed niet meer gebruiken, want het is niet mogelijk om het tegoed te verlengen.

    Als de waarde van het tegoed minder is dan het bedrag van uw bestelling, dan kunt u het verschil bijbetalen met een ander betalingsmiddel, te kiezen uit te lijst.

    Let op: bestellingen van meer dan € 500 kunnen niet worden betaald met een tegoed.

Hoe weet ik hoe lang mijn tegoed geldig is?
  • U kunt de geldigheidsduur van uw tegoed nakijken op uw persoonlijke account op vivabox.be onder de rubriek 'Mijn tegoed'.

Wat is het verschil tussen een tegoed en een geschenkbon (e-ticket, geschenkdoos, activiteit ...)?
  • Een tegoed geldt als betalingsmiddel op de website vivabox.be voor de aankoop van een nieuw product (e-ticket). Het beschikbare tegoed wordt bij de bestelling automatisch als betalingsmiddel voorgesteld.

    Een geschenkbon (of e-ticket) geldt als betalingsmiddel bij de partner. Om van de uitgekozen activiteit te kunnen genieten, dient de geschenkbon aan de partner te worden overhandigd.

Kunnen tegoeden worden vernieuwd?
  • Nee, het is belangrijk dat u uw tegoed binnen de geldigheidsperiode gebruikt.

    U kunt echter een e-ticket kiezen en deze weer inwisselen voor een nieuw tegoed.

Hoe weet ik de geldigheidsduur van mijn tegoed?
  • U kunt de uiterste geldigheidsdatum van uw tegoed terugvinden op uw persoonlijke account op vivabox.be onder de rubriek 'Mijn tegoed'. Indien u uw tegoed nog niet hebt gebruikt, ontvangt u 2 maanden voor de uiterste geldigheidsdatum een e-mail ter herinnering.

Hoe wordt de duur van mijn tegoed berekend?
  • De duur van uw tegoed is afhankelijk van de resterende geldigheidsduur van de geschenkdoos die u wenst om te ruilen of te verlengen. Als uw Vivabox geschenkbon in minder dan 6 maanden verstrijkt, kunt u gebruikmaken van een tegoed dat 6 maanden geldig is. Als uw Vivabox geschenkbon na meer dan 6 maanden verstrijkt, kunt u gebruikmaken van een tegoed dat net zolang geldig is als de resterende geldigheidsduur van uw oorspronkelijke geschenkdoos.

    VB :

    Mijn geschenkdoos vervalt op 30.06.2021, ik dien mijn aanvraag tot omruiling of verlenging in op 08.03.2021, ik geniet van een tegoed van 6 maanden. Dat wil zeggen dat ik mijn tegoed vóór 08.09.2021 moet gebruiken om een nieuwe e-ticket te kopen.

    Mijn geschenkdoos vervalt op 31.03.2022, ik doe mijn aanvraag tot omruiling of verlenging op 08.03.2021, ik geniet van een tegoed geldig tot 31.03.2022. Dat wil zeggen dat ik mijn tegoed vóór 31.03.2022 moet gebruiken om een nieuwe e-ticket te kopen.

Hoe kan ik een geschenkdoos bestellen?
  • Bestel uw geschenkdoos rechtstreeks op de website Vivabox.be of klik hier om contact op te nemen met onze klantendienst. Onze adviseurs helpen u graag verder bij uw keuze!

Welk leveringswijze kan ik kiezen?
  • Indien u voor een e-geschenkdoos gekozen hebt, wordt de geschenkdoos als elektronisch ticket binnen 15 minuten na de bevestiging van de bestelling doorgestuurd naar het opgegeven e-mailadres (het uwe of dat van de begunstigde).

    Fysieke geschenkdozen worden met DPD geleverd. De leveringstermijn gaat in vanaf de verzending van de bestelling. De standaard leveringstermijn is 48u tot 72u. Bestellingen die geplaatst zijn op zaterdag, zondag en feestdagen worden op de volgende werkdag behandeld. Er zijn geen leveringen mogelijk in het weekend en op feestdagen. De verzendingen kunnen enkel worden uitgevoerd vanaf het moment dat de betaling is goed gekeurd door de bank.

     

    In geval van vertraging van de levering, kan Vivabox niet aansprakelijk worden gehouden indien de vertraging te wijten is aan de partij verantwoordelijk voor het transport. In ieder geval kan Vivabox niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen veroorzaakt door vakantie, bruggen of andere nationale of regionale oorzaken die een langere levertermijn veroorzaken. Als de vertraging een andere oorzaak kent, verbindt Vivabox zich ertoe de nodige maatregelen te nemen om eventuele problemen in het leveringsproces te corrigeren. De standaard verzendingskosten bedragen 3,50€.

     

Hoe kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
  • Op vivabox.be kunt u uw bestelling volgen op uw account 'Onder de rubriek ‘Mijn bestellingen'.

    Als u meer informatie over de levering wenst, kunt u uw zending opvolgen via de website van https://www.dpd.com/be/nl/ontvangen/waar-is-mijn-pakket/.Het trackingnummer van uw zending wordt vermeld in de e-mail die u van Bpost ontvangt.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
  • Hebt u een foutief leveringsadres opgegeven of wilt u een andere geschenkdoos bestellen? Zodra uw bestelling bevestigd en betaald is, kan ze niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Om de leveringstermijn te respecteren, wordt uw bestelling onmiddellijk naar ons magazijn verstuurd, klaargemaakt en vervolgens aan onze bezorgpartner overhandigd.

    We willen u vragen om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantendienst die uw vraag zal behandelen. Vergeet niet dat u uw geschenkdoos na ontvangst steeds kunt omruilen.

Ik heb een Vivacard ontvangen. Hoe kan ik die gebruiken?
  • De Vivacard is de waardebon van Vivabox die u op de website vivabox.be kunt gebruiken voor de aankoop van uw favoriete geschenkdoos. U hebt de keuze uit meer dan 50 geschenkdozen.

    De Vivacard is een waardebon van een vooraf bepaald bedrag in de vorm van een code of in de materiële vorm van een kaart. U kunt de Vivacard in een keer of over meerdere keren gebruiken. Om de Vivacard te gebruiken, selecteer deze als betaalmethode bij de betaling van uw bestelling. Klik vervolgens op 'Bevestigen en betalen' nadat u de algemene verkoopsvoorwaarden hebt aanvaard. U wordt doorgestuurd naar een pagina waar u de 7-cijferige code van uw Vivacard kunt ingeven.

    Bepaalde Vivacards kunnen worden gecombineerd. In dat geval kunt u meerdere Vivacards gebruiken om uw bestelling te betalen. Neem contact op met onze klantendienst om na te gaan of uw Vivacards met elkaar kunnen worden gecombineerd.

    Opgelet: de Vivacard kan enkel worden gebruikt op de website vivabox.be. Ze kan niet overhandigd worden aan de partner om de activiteit te betalen.

Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik die gebruiken?
  • Om uw kortingscode te gebruiken bij uw bestelling op vivabox.be dient u de code in te geven in het daarvoor voorziene veld in uw winkelmandje.

    Als u op 'Toevoegen' klikt, wordt de korting automatisch op uw bestelling toegepast. In de volgende stap kunt u een betaalmethode selecteren om het resterende bedrag te betalen.

    Opgelet: kortingscodes zijn onderling niet cumuleerbaar en kunnen niet gebruikt worden voor bestellingen die met een tegoed betaald worden.

Wat moet ik doen als mijn geschenkbon niet geactiveerd is?
  • Bij de aankoop van een geschenkdoos in de winkel wordt de geschenkbon geactiveerd aan de kassa. Indien u op onze website een fysieke geschenkdoos koopt, wordt deze geactiveerd bij de verzending. Een elektronische geschenkdoos wordt maximaal 30 minuten na de bestelling geactiveerd.

    Indien de geschenkbon binnen 30 minuten na de registratie nog niet geactiveerd is, vragen we u om contact op te nemen met onze klantendienst. U dient uw kassaticket of elk ander mogelijk aankoopbewijs met het nummer van uw geschenkbon (12 cijfers) naar ons terug te sturen zodat we de geschenkbon kunnen activeren.

Hoe kan ik me beschermen tegen verlies of diefstal van mijn geschenkdoos?
  • Om de verlies- en diefstalgarantie van uw geschenkdoos te activeren, dient u uw geschenkbon te registreren onder ‘Ik heb een Vivabox’ op vivabox.be.

    Bij diefstal of verlies van uw geschenkdoos, en onder voorbehoud dat uw geschenkbon ondertussen nog niet gebruikt is, zal de klantendienst deze vervangen door een elektronische geschenkdoos met dezelfde waarde en dezelfde resterende geldigheidsduur als die van uw oorspronkelijke geschenkdoos, minimaal 12 maanden. Het elektronische ticket zal gestuurd worden naar de begunstigde die de geschenkbon op zijn account geregistreerd heeft. We bieden u deze gratis dienst zodat u zich geen zorgen moet maken.

    In de strijd tegen fraude heeft Vivabox het recht om u een aankoopbewijs van uw geschenkdoos te vragen.

Hoe kan ik een activiteit of verblijf reserveren?
  • Om uw ervaring bij een van onze partners te reserveren, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de uitgekozen partner.

    De contactgegevens van de partner kunt u terugvinden door uw geschenkbon te registreren op vivabox.be onder de rubriek 'Ik heb een Vivabox' . U krijgt dan toegang tot de meest actuele lijst van partners en hun volledige contactgegevens.

    Op de dag van de activiteit overhandigt u de geschenkbon aan de partner. De geschenkbon geldt als betalingsmiddel voor de activiteit. Indien u hulp wenst, dan staat onze klantendienst tot uw beschikking. Klik hier voor het contactformulier.

Wat moet ik doen als ik een activiteit wil reserveren maar de partner niet meer met Vivabox samenwerkt?
  • Ons aanbod aan geschenkdozen en activiteiten verandert regelmatig. Elke dag komen er nieuwe partners bij en beslissen er andere om te stoppen. Registreer uw geschenkbon op vivabox.be onder de rubriek 'Ik heb een Vivabox" voor het meest actuele overzicht van activiteiten uit uw geschenkdoos. U vindt er ook alle contactgegevens van de partners.

    Wees gerust, op vivabox.be vindt u absoluut een activiteit die aan al uw verwachtingen zal voldoen.

Wat moet ik doen om een reservatie te annuleren of te wijzigen?
  • Zodra uw reservatie bij de gekozen partner bevestigd is, kunt u rechtstreeks contact met hem opnemen om uw reservatie te wijzigen of te annuleren en dat volgens de voorwaarden van de partner.

    Indien de partner weigert om uw reservatie te annuleren of te wijzigen, vragen we u om contact op te nemen met onze klantendienst die u verder zal bijstaan.

Wat is HEI Online?
  • Een online reservatieplatform van meer dan 230 000 kwaliteitshotels in België en Europa. Deze adressen vullen het huidige aanbod in onze geschenkdozen aan. Kies uw bestemming, uw data en reserveer uw verblijf onmiddellijk online. Geniet vervolgens van een fantastische tijd.

Hoe reserveren via het HEI Online platform?
  • Dat is zeer eenvoudig. Registreer eerst de geschenkbon op uw klantenaccount. Kies uit het aanbod “Online reservatie via HEI Online”. Klik vervolgens op “Online reserveren”. U wordt doorgestuurd naar het reservatieplatform. Selecteer uw bestemming en data en kies uw favoriete hotel uit. Bevestig ten slotte uw reservatie.

Kan ik bij de online reservatie kiezen voor meer overnachtingen dan aangeboden in mijn geschenkdoos?
  • Nee, indien u uw verblijf wenst te verlengen dient u rechtstreeks contact op te nemen met het hotel.

Kan ik rechtstreeks contact opnemen met het hotel omtrent mijn reservatie?
  • Ja, u kunt contact opnemen met het hotel waarbij u reserveert. U kunt indien nodig ook contact opnemen met de Vivabox Klantendienst.

Kan ik geschenkdozen te samen gebruiken voor mijn online reservatie?
  • Nee, u kunt maar één geschenkdoos gebruiken per reservatie.

Kan ik een HEI Online reservatie annuleren?
  • Nee, annulatie is niet mogelijk.

Kan ik de data van mijn reservatie aanpassen?
  • Nee, geen enkele aanpassing is mogelijk.

Hoe kan ik reserveren als ik wil overnachten met mijn kind erbij?
  • Elk hotel heeft zijn eigen reservatievoorwaarden betreffende kinderen. We raden u aan om voor meer informatie rechtstreeks contact op te nemen met het hotel waar u wenst te overnachten.

Kan ik mijn huisdier meenemen?
  • In de beschrijving van elk hotel kunt u terugvinden of huisdieren worden toegelaten.

Moet ik bij de check-in mijn Vivabox geschenkbon of de bevestigingsbon van mijn reservatie overhandigen?
  • Eens uw reservatie bij het HEI Online platform is bevestigd, ontvangt u de bevestiging van uw reservatie die u bij aankomst dient te tonen. Het is niet nodig uw Vivabox geschenkbon mee te nemen.

Ik vind geen beschikbaar hotel voor de gewenste data, wat kan ik doen?
  • U hebt altijd de mogeljkheid om andere partners uit uw geschenkdoos te contacteren. U kunt ook een beroep doen op de Vivabox Klantendienst.

Ik heb via mijn klantenaccount geen toegang tot het HEI Online platform, wat kan ik doen?
  • We stellen voor contact op te nemen met de Vivabox Klantendienst opdat zij u een oplossing kunnen aanbieden.

Kan ik contact opnemen met de klantendienst van HEI Online?
  • Voor alle vragen omtrent uw reservatie, is het enkel mogelijk de klantendienst van Vivabox te bereiken.
    Indien u vragen hebt over uw verblijf of de organisatie ervan, raden we u aan rechtstreeks contact op te nemen met het hotel: kinderen, toegankelijkheid, dieren, extra nachten ...

Kan ik het aanbod van HEI Online ontdekken voor ik de geschenkdoos koop?
  • Het aanbod dat wordt gepresenteerd door onze partner evolueert steeds, daarom is het niet mogelijk om op voorhand het aanbod te kennen.

Ik ben de bevestiging van mijn HEI Online reservatie kwijt, wat kan ik doen?
  • Als u hieromtrent contact opneemt met de Vivabox Klantendienst, dan zal de bevesting van uw reservatie opnieuw naar u worden vestuurd.

Ik heb geen bevestging van mij HEI Online reservatie ontvangen, wat kan ik doen?
  • We raden u aan contact op te nemen met de Vivabox Klantendienst.

Hoe kan ik zeker zijn dat mijn reservatie is geslaagd?
  • Als u de bevestigingsmail van uw reservatie hebt ontvangen, dan is uw reservatie bevestigd. Voor een bevestiging kunt u ook steeds contact opnemen met het hotel waarbij u hebt gereserveerd. Daarbij kunt u informatie delen over uw verblijf: met of zonder kinderen, beperkte mobiliteit ...

Hoe maak ik mijn klantenaccount aan?
  • Het aanmaken van een account duurt slechts enkele seconden en geeft u de mogelijkheid om:

    • De geldigheidsdatum van uw geschenkdoos te raadplegen;
    • De bijgewerkte en gedetailleerde lijst van de activiteiten te bekijken (nieuwe activiteiten, volledige contactgegevens, foto's en boordelingen);
    • Uw geschenkdoos gratis en onbeperkt om te ruilen en te verlengen (binnen de geldigheidsduur van uw geschenkdoos kunt u zo vaak als gewenst gratis omruilen en verlengen);
    • De garantie bij verlies en diefstal van uw geschenkdoos te activeren;
    • Uw persoonlijke gegevens te wijzigen.

       

      Het is erg eenvoudig om een account aan te maken:

      1. Klik op het icoontje 'Account' rechts bovenaan de startpagina en selecteer vervolgens de rubriek 'Aanmaken'.
      2. Vul het formulier aan met uw persoonlijke gegevens en klik tenslotte op 'Een account aanmaken'
Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten ben?
  • We kunnen u een nieuw wachtwoord sturen. Vul op de aanmeldingspagina het e-mailadres in dat u voor uw account gebruikt hebt. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'.

    Via e-mail ontvangt u meteen een link om uw wachtwoord te vernieuwen. Klik op de link om uw wachtwoord te wijzigen.

Ik heb een tegoed dat niet op mijn account verschijnt, wat moet ik doen?
  • Nadat uw tegoed aan uw account is toegevoegd, ontvangt u hierover automatisch een e-mail. U kunt uw tegoed ook raadplegen op uw account onder de rubriek 'Mijn tegoed'. Het kan 48u duren vooraleer uw tegoed op uw account verschijnt. Als uw tegoed na 48u nog steeds niet verschijnt, vragen we u contact op te nemen met onze klantendienst die samen met u naar een oplossing zal zoeken.

U heeft het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden?
Onze klantendienst is bereikbaar via e-email en telefoon.

Contacteer ons
Selecteer een thema

* Verplichte velden