Getuigenissen

82% van onze partners promoten het partnership met Vivabox.

Ontdek de getuigenissen van soortgelijke bedrijven!

  • Wij ervaren de samenwerking met Vivabox als heel goed: correct, kordaat en snel. We hebben een heel tevreden gevoel. Vivabox is een goed team dat van aanpakken weet. We hebben reeds jarenlang een vlotte samenwerking. Met ons klikte het direct, we voelden ons geen nummer. Ze stellen zich zeer flexibel op. Vivabox wist onmiddellijk dezelfde golflengte te vinden. Onze zaak is onlangs volledig vernieuwd. We hebben geprobeerd om innoverend te zijn en tevens een wow-gevoel te creëren met een prettige bediening, Vivabox reflecteert dat.

    Cappuccino

  • We doen nu al jaren mee met de Wonderbox bonnen voor de luxe ontbijten en ook voor een Vlaams menu. We hebben de laatste jaren een serieuze stijging van het aantal bonnen kunnen constateren. Dat is enerzijds onze verdienste en anderzijds die van de grote inspanning van Wonderbox. Over de positieve aspecten is er totaal geen twijfel, want dit is een enorme win-winsituatie die alleen winnaars creëert. Daarom dat we graag nog met enkele nieuwe formules willen meedoen. Nog een laatste positief puntje: de makkelijke manier om via de applicatie onze bonnen te innen.

    Het Moment

  • Het samenwerken met Vivabox verloopt vlot, het brengt klanten mee vanuit alle regio’s, zelfs uit het buitenland. Als er iets geregeld moet worden, gebeurt dat vlot met de Partnership Developper, zoals aanpassingen en verduidelijkingen van het aanbod. Het indienen van bonnen voor de uitbetaling via de applicatie is een luxe, het vraagt weinig inspanning en tijd.

    Art of dreams

  • Wij werken al jaren met Vivabox samen. Alles loopt steeds zeer correct en vlot. Vorige week nog vroegen wij om een aantal gegevens aan te passen en Tom maakt onmiddellijk tijd om persoonlijk langs te komen. Niet alleen dat, hij denkt mee na over hoe onze aanbiedingen bij Vivabox beter kunnen, denkt mee na over wat het beste aanbod is voor de klant en zo meer. Tevreden klanten zijn niet enkel belangrijk voor ons, maar zeker ook voor hen! Verder is het gebruik van de partnerruimte en vooral de app - die we dagelijks gebruiken - enorm gemakkelijk en zeer tijdsbesparend! Scannen, fotootje en klaar. Kortom, alles verloopt correct, geen vraag is te veel, iedereen staat steeds persoonlijk paraat én de app is nog eens handig ook; wat wil je nog meer? Wij zijn meer dan tevreden van Vivabox!

    Sauna & Beauty De Dijk

  • Als partner van Vivabox hebben we een positieve evolutie van onze omzet en naamsbekendheid mogen vaststellen. We zijn blij dat we heel het jaar door Vivabox-klanten kunnen ontvangen om hen een geslaagde ervaring te bezorgen, met de hoop dat ze terugkeren en dat ze positief over ons etablissement spreken. Mond-tot-mondreclame is heel erg belangrijk. Het is veel minder duur om een klant tevreden te houden dan een nieuwe te verwelkomen. Ons partnerschap is winstgevend. We zijn erg tevreden over de komst van nieuwe klanten en over de pro-activiteit van Vivabox.

    Hôtel Koener

  • We kunnen rekenen op een hoge doeltreffendheid en goede opvolging bij Vivabox. Er komt veel reactie op onze aanbiedingen en de klanten zijn tevreden over de geschenkdozen. De uitleg is duidelijk en de reservatieprocedure is gemakkelijk. Daarenboven is de applicatie zeer nuttig en snel.

    Fly In

  • Samenwerken met Vivabox, betekent een grote zichtbaarheid, een return on investment en een kwaliteitsvolle service. Het voordeel is dat we ons aanbod zelf kunnen bepalen en zo het aantal reservaties op de gewenste momenten kunnen verhogen. Bovendien hebben we nu veel nieuwe klanten, want eens overtuigd blijven de klanten terugkomen! Vivabox, dat is pure winst.

    Les 7 Meuses

  • Wij werken al enige tijd samen met Vivabox en zijn zeer tevreden.
    De groei van Vivabox kunnen wij goed merken door het stijgende aantal reservaties.
    De nieuwe manier van factureren via een app is een voorbeeld voor andere en het extranet is ook gebruiksvriendelijk.

    Hotel Kasteel de Essenburgh

  • De samenwerking met Vivabox verloopt heel vlot. Ik heb er wekelijks nieuwe klanten door, deze klanten hebben de kans om onze zaak te ontdekken met hun geschenkbon en daardoor groeit ons klantenbestand nog steeds.

    Z.Bigatti Schoonheidsinstituut

  • Wij werken nu al enkele jaren samen met Vivabox. Het is een productieve samenwerking die resulteert in veel reservaties, zowel tijdens de week als in het weekend.
    Vaak zijn het reservaties waarbij de klanten vooraf of ter plaatse hun verblijf verlengen.
    Bij mogelijke ongemakken verloopt de afwerking met de dienst van Vivabox ook heel vlot. Dat is dan ook de reden waarom wij deze succesvolle samenwerking wensen uit te breiden.

    Hotel Imperial

  • Onze samenwerking met Vivabox zien we als een zeer positieve ervaring. We werken al enkele jaren met dit professionele bedrijf en dat heeft ervoor gezorgd dat we klanten hebben mogen ontvangen die ons anders nooit zouden hebben gevonden. Onze Vivabox klanten ontdekken dankzij hun geschenkdoos vaak voor het eerst het concept van een châmbre d’hotes. Zij vertrekken allemaal tevreden terug naar huis en delen vaak hun ervaring met anderen. Sommigen komen zelfs terug om de mooie regio van Chimay nog meer te ontdekken.

    Mevr. Dehou, eigenares van het gastenverblijf « Aux Gaietés de la Sabotière » en voorzitter van La Fédération des Chambres d’hôtes et Gites de Wallonie

  • We werken al sinds enkele jaren met Vivabox. De laatste tijd hebben we bij ons een duidelijke stijging van het aantal geschenkbonnen gezien. De geschenkdozen zijn populair en helpen ons een nieuw cliënteel te bereiken. Wij zijn overigens heel tevreden over de manier van werken van Vivabox.

    Thermes de Spa

  • De mobiele applicatie is makkelijk in gebruik, eenvoudig en doeltreffend voor een snelle uitbetaling.

    Centre Energétique

  • De communicatie tussen de twee bedrijven gebeurt op een vlotte manier, zonder problemen en tijdsverlies:
    -Geen problemen rond de betaling
    -Nazicht mogelijk van de beschrijving van ons aanbod (aanpassingen worden altijd uitgevoerd)
    -Ontvangst van een voorbeeld geschenkdoos om het uiteindelijke resultaat te kunnen bekijken
    -Gebruiksvriendelijke applicatie (zelfs voor mij, die niet zo mee is met de nieuwste technologieën)
    -Bij problemen, altijd iemand snel beschikbaar aan de telefoon om een oplossing aan te bieden of om advies te geven
    -Een verbeterpuntje: de scan van de geschenkbonnen loopt soms wat moeizaam door de gevoeligheid

    Cocooning Breakfast

  • Vanaf het begin van onze uitbating zijn Vivabox én Wonderbox reeds partners, maar naarmate de tijd vordert, merken wij steeds een groter bezoekersaantal en diverser publiek met een geschenkbon onder onze gasten. Door die even goed te verwennen als een betalende klant zonder voucher, keren er opvallend veel meer mensen terug, dat blijkt ook uit ons online reservatiesysteem. Vivabox en Wonderbox zorgen voor een onbetaalbare nationale marketing campagne en extra zichtbaarheid, daar waar wij gewoonlijk niet geraken. De perfecte opvulling voor kalmere momenten en een groter bereik bij mensen die sowieso een weekendje aan zee hebben gepland. Kortom een win-winsituatie, op naar nog vele mooie jaren samen!

    TAO Oostende

  • Bij Carrément Bon zijn we erg tevreden over de nieuwe mobiele applicatie van Wonderbox. We hoeven niet meer op alle geschenkbonnen onze bedrijfsgegevens te noteren en vervolgens de bonnen per post te verzenden. Nu kunnen we ze in enkele seconden scannen met onze smartphone. De uitbetaling volgt dan snel. We hebben dus aan tijd gewonnen, want de verwerking duurt minder lang. Bovendien besparen we op de kosten van de postzegels. Dat we minder lang op de uitbetaling moeten wachten, is ook niet te verwaarlozen. Daarbovenop is de applicatie goed uitgewerkt, want ze stelt ons in staat aan de hand van het nummer van de geschenkbon meteen de te leveren prestatie te zien. Zo zijn we zeker dat we de prestatie die overeenkomt met de geschenkbon aanbieden, wat op basis van de naam van de geschenkbon minder gegarandeerd is. In het kort, de applicatie vergemakkelijkt zeer zeker de interne administratie en de samenwerking met Wonderbox.

    CarementBonSignature