uw winkelwagen 0 producten
vivabox en

Wat is de levertermijn?

  • Je betaalt met kredietkaart of online banking en je bestelt tijdens werkdagen vóór 12u:
    • We streven ernaar jouw bestelling binnen de 2 werkdagen te leveren.
  •  

  • Je betaalt per overschrijving:
    • We streven ernaar jouw bestelling binnen de 3 werkdagen na ontvangst van jouw betaling te leveren.
  •  

  • Je maakt een persoonlijke myvivabox geschenkdoos:
    • We streven ernaar jouw myvivabox 7 werkdagen na ontvangst van jouw betaling te leveren.
  •  

  • Voor online inruilingen en/of gebruik van jouw waardebon:
    • We streven ernaar jouw bestelling binnen de 3 werkdagen na ontvangst van jouw betaling te leveren.

     

  • Heb je jouw cadeau sneller nodig?
    • Dan kan je steeds terecht in één van onze verkooppunten.
    • Kijk bij 'verkooppunten' om te weten welk cadeau je waar kan kopen.
    • Neem voor alle zekerheid contact op met jouw winkel om de voorraad te controleren. De info toont het gamma per winkel, niet de actuele voorraad.
  •  

  • Wil je jouw bestelling laten verzenden naar andere landen?
    • Neem contact met ons op voor verdere info.

       
terug naar boven

Wanneer wordt je bestelling geleverd?

Jouw bestelling wordt  verstuurd via Taxipost.

Via de site van Taxipost (http://www.bpost.be/track/) kan je jouw bestelling volgen en traceren:

  • Geef je ordernummer in onder 'geef klant referentie in'.
    • Het ordernummer vind je in de orderbevestiging.
  • Je krijgt meer info over de status van de verzending.

 

Ook voor online inruilingen en/of gebruik van je cadeaubon op de site, wordt het product via Taxipost verstuurd.

  • Volg hiervoor dezelfde stappen.

 

terug naar boven

Wat zijn de verzendkosten ?

  • De verzendkosten zijn afhankelijk van het formaat van je cadeau.
  • U betaalt €3 of €5 euro voor uw verzending.
  • Bestel je meer dan €60, dan betaal je meestal geen verzendkosten.

     
terug naar boven

Kan ik mijn bestelling opsturen naar iemand anders ?

U kan uw bestelling rechtstreeks opsturen naar de gelukkige ontvanger.

  • Duid op de bestelpagina aan dat het leveradres verschillend is van het contactadres
  • Geef het juiste leveradres in
  • Uw bestelling wordt op dit adres geleverd
terug naar boven

Hoe wordt je vivabox aangeboden?

Jouw bestelling wordt door de postbode tijdens de kantooruren op het door jouw gekozen adres aangeboden.

Is er niemand aanwezig om het pakket in ontvangst te nemen? Geen probleem.

  • Je kan telefonisch bij BPost een tweede nieuwe aanbieding aanvragen.
  • Je kan het pakket ook in jouw postkantoor of PostPunt afhalen (binnen de 14 dagen)

     
terug naar boven