uw winkelwagen 0 producten
vivabox en

Wat is de levertermijn?

  • U betaalt met kredietkaart of online banking en u bestelt tijdens werkdagen vóór 12u:
    • we streven ernaar uw bestelling binnen de 2 werkdagen te leveren
  • U betaalt per overschrijving:
    • we streven ernaar uw bestelling binnen de 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling te leveren
  • U maakt een persoonlijke myvivabox geschenkdoos: 7 werkdagen na ontvangst van uw betaling
  • Voor online inruilingen en/of gebruik van uw waardebon:
    • voor deze producten is de levertermijn wat langer: 10 werkdagen.
  • U hebt sneller een vivabox nodig ?
    • U kan steeds terecht in één van onze verkooppunten
    • Kijk bij verkooppunten om te zien wie welke producten verkoopt
    • Neem voor alle zekerheid contact op met uw winkel. vivabox kan de voorraad immers niet controleren bij de winkels
  • U wil uw bestelling laten verzenden naar andere landen?
    • Neem contact met ons op voor verdere info

       
terug naar boven

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt  verstuurd via Taxipost.

Via de site van Taxipost (http://www.bpost.be/track/) kan u uw bestelling volgen en traceren:

  • geef uw ordernummer in onder “geef klant referentie in”
  • het ordernummer vindt u in uw orderbevestiging

Voor online inruilingen en/of gebruik van uw cadeaubon: uw product wordt ook via Taxipost verstuurd.

terug naar boven

Wat zijn de verzendkosten ?

  • De verzendkosten zijn afhankelijk van het formaat van uw vivabox.
  • U betaalt € 3 of € 5 euro voor uw verzending.
  • Is uw bestelling meer dan 60€, dan betaalt u geen verzendkosten.
terug naar boven

Kan ik mijn bestelling opsturen naar iemand anders ?

U kan uw bestelling rechtstreeks opsturen naar de gelukkige ontvanger.

  • Duid op de bestelpagina aan dat het leveradres verschillend is van het contactadres
  • Geef het juiste leveradres in
  • Uw bestelling wordt op dit adres geleverd
terug naar boven

Hoe wordt mijn vivabox aangeboden?

Uw bestelling wordt door de postbode tijdens de kantooruren op het door u gekozen adres aangeboden.

Indien er niemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen:

  • u kan telefonisch bij de post een tweede aanbieding vragen
  • u kan het pakket binnen de 14 dagen in het postkantoor of PostPunt afhalen

     
terug naar boven